סמסונג מתמקדת בטבע האנושי של הטכנולוגיה בכנס ה 2011 CES

הוספת תגובה

סמסונג אלקטרוניקס פותחת היום בתערוכת האלקטרוניקה הבינלאומית (CES),
עידן חדש של טכנולוגיה הבנויה על פילוסופיה חדשה:
חברות צריכות לאמץ את הגישה שהטבע האנושי נותן השראה לטכנולוגיה, וכי יש להתאימו לחוויות האנושיות.

נשיא החברה בחטיבת ה VD, מר בו קו יון, קרא לטכנולוגיה זו "דיגיטאליות אנושית",
בנאום מרכזי בו קרא לשאר העולם להטמיע את חווית הבידור,
אותה סמסונג כבר החלה ליישם בקו המוצרים שלה לבידור ביתי לשנת 2011.

הצעד הבא של צרכנות אלקטרונית הוא לשים את החיים האנושיים במרכז הפיתוח הטכנולוגי, אמר מר יון. בשביל סמסונג, זה אומר לתת לאנשים גישה לחוויות בידור משלימות שאינן מפריעות לחיי היום יום. אנו מכוונים לחגוג סקרנות זו ולתקשר עם הטבע האנושי דרך מגוון המוצרים שלנו.

יון הסביר כי סמסונג "שברה את הקירות" בין המוצרים השונים, כמו טלוויזיות, טלפונים חכמים, טאבלטים, מחשבים אישיים, מצלמות וידיאו וסטילס – ומצאה דרכים להתקשר לבידור ולמידע חוויתי דרך המוצרים המתחברים לרשת. "תפקיד סמסונג במערכת הטלוויזיות החכמות היא להציע לצרכנים יותר בחירה ויותר בקרה, אומר יון. מוצרי הרשת שלנו ושותפי התוכן שלנו יעזרו לנו לספק יתרונות אלו.

בין החברות השותפות לתוכן נסגרו חוזים עם: קומקאסט וטיים וורנר לאספקת תוכן VOD.
סמסונג גם מאשרת כי החלה לעבוד עם הולו לאספקת סדרות בזמן אמת ובהן גלי,
משפחה מודרנית, האוס, וכן תכנים מ-ABC, CBS, NBC, דרימוורקס ועוד.

יון הציג קונספט עיצובי חדש הנקרא "אחידות", המתמקד ברעיון כי טלוויזיות חכמות צריך להשתלב בצורה חכמה בסביבתם, ולהתאימן בצורה טבעית יותר להעדפות הצרכנים המתממשקים עם הטלוויזיות שלהם.

אחת מהטעויות שאנשים עושים אודות טלוויזיות חכמות, היא שטלוויזיה חכמה היא מחשב אישי על צג גדול, אומר יון, אבל טלוויזיה חכמה היא מעל הכל טלוויזיה, והיא צריכה לתת לאנשים לחפש, לשתף וליהנות מתכנים אהובים עליהם מבלי הצורך של אי הנוחות בשימוש במקלדת. במתן אפשרות נוחה לאנשים בה הם שולטים בטלוויזיה החכמה, סמסונג תשים את הטלוויזיה חזרה במרכז חווית הבידור של הצרכנים.

בטלוויזיה חכמה, תוכן הוא היסוד הבסיסי של תלת מימד, ואנו עובדים חזק כדי להבטיח מבחר גדול של תוכן בתלת מימד ללקוחותינו. על-ידי שיתוף פעולה עם מנהיגי התלת מימד כמו מחלקת האנימציה של דרימוורקס, אנו יוצרים מערך שלם של סביבה בתלת-מימד.

יון הסביר גם כיצד מוצרי סמסונג איכותיים לסביבה.
כך למשל, טלוויזיית ה-LED של סמסונג משתמשת בפחות מ-40% משאר טלוויזיות ה-LCD.
בנוסף, סמסונג הוכתרה כמספר אחת בעולם בין חברות ה-IT לצמצום בפליטת הפחמן על-ידי דאוס ג'ונס,
ובשנתיים האחרונות זכתה בכוכב האנרגיה ממשרד האנרגיה האמריקני.
לאחרונה, סמסונג קיבלה את פרס העיצוב החדשני בסביבה ירוקה.

יון גם פירט את תוכניותיה של סמסונג לעתיד ירוק יותר
באמצעות חיפוש מקורות נקיים לאנרגיה סולארית אשר תחליף את הגז והדלק.
עד 2020 החברה תשקיע 23 מיליארד דולר ביוזמות ירוקות.

אודות

אספנו עבורכם את מיטב החדשות והעידכונים מעולם הגאדג'טים והטכנולוגיה
אשר חלקן מגיעות ממשרדי יחסי ציבור והיבואנים המובילים בישראל.
האתר מסקר באופן שוטף, און ליין, חדשות ועידכונים טכנולוגים,
אודות מוצרים המתקדמים ביותר של מיטב היצרנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>