Toshiba Places פלטפורמת תוכן ושירותים מתעוררת לחיים

הוספת תגובה
Toshiba Places פלטפורמת תוכן ושירותים מתעוררת לחיים

נויס, גרמניה, 5 באפריל 2011 – חברת Toshiba Europe GmbH הכריזה היום על תחילתה של השקה רבת היקף של פלטפורמת התוכן והשירותים, Toshiba Places, עבור מחשבים ניידים וטלוויזיות. כמו ב"קניון" מסחרי, הלקוחות יכולים לבקר ב"מקומות" שונים כדי להגיע להיצע רחב ומגוון המגיע משותפים מובחרים, עם חוויית משתמש ואפשרות בחירה של תוכן ושירותים התואמים את המכשיר שלהם. Toshiba Places היא פלטפורמה מבוססת ענן, שניתן להגיע אליה באמצעות דפדפן רגיל ב-PC או באמצעות ממשק משתמש ייעודי בטלוויזיה. בנוסף ל-Music Place, שהושק בינואר 2011 על PC, יכולים הלקוחות ליהנות ממגוון תכנים ושירותים כגון Video Place, News Place, Game Place, App Place ו- Services Place באמצעות התחברות אחת. בנוסף, מאפשר Social Place שיתוף תוכן וידאו ותמונות בין משתמשים והתקנים שונים. "מקומות" אלה יהיו זמינים במספר גדל והולך של מגינות באירופה וקטגוריות מוצרים במהלך 2011, כשההשקה הראשונה היא באפריל.

Toshiba Places מרחיבה את הפעילות של טושיבה בתחום הבידור הדיגיטלי והמחשוב מעבר לליבת העסקים שלה, המבוססת על חומרה, אמר תומס טקנטרופ, מנכ"ל חטיבת תוכנה ושירותים, Toshiba Europe. למרות שכבר הצענו מוסיקה ושירותים עבור המחשבים שלנו, Toshiba Places מאפשרת גישה נוחה לשירותים באמצעות פלטפורמה משותפת. היא גם מוסיפה קטגוריות תוכן חדשות כגון וידיאו ותוכנה. הבחירה בטלוויזיה כמערך המוצרים הגדול הבא שלנו שיצטרף לפלטפורמה הייתה הגיונית, מכיוון שהצרכנים מעוניינים כעת בדרכים רבות יותר להגיע לתוכן מרתק – בדיוק מה ש-Toshiba Places מספקת!.

ההיצע של Toshiba Places

הגישה ל-Toshiba Places אינה מוגבלת ללקוחות של טושיבה בלבד, אלא פתוחה לכולם. בתחילת ההשקה, מכילה Toshiba Places את ה"מקומות" הבאים1:

Video Place (בטלוויזיה ו-PC): גישה לשירותי וידיאו על-פי דרישה באמצעות מנוי או תשלום לפי צפייה (Pay-Per-View). השותפים כוללים את Acetrax, Viewster, Woomi, Box Office 365, Hit Entertainment ותכנים מפורסמים של Turner Broadcasting Group כגון Cartoon Network, Boomerang ו-Boing.
Music Place (בטלוויזיה ו-PC): הורדה והזרמה של מוסיקה. מופעלת באמצעות 7digital על ה-PC, היא תציע גם רדיו אינטרנט ComFM ופורטל פודקאסט בטלוויזיה.
Social Place (בטלוויזיה ו-PC): המשתמשים יכולים להעלות קטעי וידיאו ותמונות ולשתף אותם בקלות עם משפחה וחברים. מופעלת באמצעות Flickr ו-Dailymotion.
News Place (בטלוויזיה): גישה לחדשות, ספורט, ושירותי מידע אחרים. השותפים כוללים את L’Équipe, Pages Jaunes ורבים אחרים.
TV Place (בטלוויזיה): גישה למדריכי טלוויזיה ושירותי catch-up TV כגון BBC iPlayer בבריטניה, או INA ו-NRJ בצרפת.
Game Place (ב-PC): משחקים למשחק מקוון או להורדה. מופעל באמצעות Wildtangent.
App Place (ב-PC): רכישה והורדה של תוכנה בחנות המקוונת של טושיבה.
Services Place (ב-PC): רכישת אחריות מורחבת ומוגברת, שירותי אחזור נתונים ועוד, בחנות המקוונת של טושיבה.

כניסה אחת לנוחות הטובה ביותר שאפשר

לאחר שהלקוחות יוצרים זהות, יש להם גישה לתוכן ושירותים משותפים שונים ובמגוון התקנים מבלי צורך לבצע רישום נפרד עבור כל "מקום". "נוחות, מגוון מוצרים מקיף וחוויית לקוח מעולה בשימוש עם כל התקן קיבלו עדיפות מוחלטת בעת תכנון Toshiba Places", הצהיר טקנטרופ.

חוויה חלקה לחלוטין ללא תלות בהתקן

טושיבה התייחסה בקפידה לחוויית הלקוח בעת תכנון Toshiba Places. עבור PC, הלקוחות רגילים כמובן לסביבת הרשת אך הם מחפשים יותר ויותר חוויה מונחית או נעזרת למציאת תוכן טוב, אמר תומס טקנטרופ. לכן, אנו מציעים חוויה מבוססת רשת אך עם מראה, ניווט ותחושה משותפים והתחברות אחת לכל ה"מקומות" הזמינים שם. בטלוויזיה הסיפור הוא אחר – יש צורך לנווט בקלות בתוכן באמצעות שלט רחוק. לקוחות הנכנסים ל-Toshiba places מהתקנים שונים ייראו דמיון משפחתי וייהנו מהנוחות של התחברות אחת והיכולת להגיע לאותו התוכן באמצעות ההתקנים השונים. הם יכולים אפילו לשתף חלק מהתכנים הללו עם משתמשים אחרים, ללא תלות באופן הגישה שלהם. חוויית המשתמש עברה אופטימיזציה לכל התקן. דבר זה הוא ייחודי לטושיבה, המשיך טקנטרופ.

קאי הנינגס, מנכ"ל Viewster AG, אמר: טושיבה בנתה פלטפורמה חכמה שמאפשרת לאנשים ליהנות מההיצע המעולה של וידיאו לפי דרישה מכל אחד מההתקנים שלהם. ואנו נהיה מסוגלים בקרוב להעניק להם מאפיינים חדשים שישפרו עוד יותר את הנוחות של השירות שלנו בתרחיש מרובה מסכים.

מבט לעתיד

טושיבה מתכוונת להרחיב את Toshiba Places במהלך 2011 על-ידי הרחבת היצע למדינות נוספות; הרחבת Toshiba Places לקטגוריות התקנים אחרות; והוספת "מקומות" חדשים – לדוגמה, שיתוף תכנים באמצעות רשתות חברתיות פופולאריות ואחסון ענן. בטלוויזיה, מתוכננת Toshiba Places להתפתח למוקד מרכזי שימזג שידורים, פס ורחב ורשתות מקומיות להענקת חוויה ממוקדת תוכן אחידה למשתמשיה. בעתיד, יאפשר לנו דור חדש של יישומים להגביר את האינטראקציה ושיתוף החוויות בין התקני האלקטרוניקה הצרכנית הרבים המוצעים על-ידי טושיבה.

1 הזמינות של כל אחד מה"מקומות" וספקי התוכן תלויה במדינות ובזכויות הפצת התוכן

אודות

אספנו עבורכם את מיטב החדשות והעידכונים מעולם הגאדג'טים והטכנולוגיה
אשר חלקן מגיעות ממשרדי יחסי ציבור והיבואנים המובילים בישראל.
האתר מסקר באופן שוטף, און ליין, חדשות ועידכונים טכנולוגים,
אודות מוצרים המתקדמים ביותר של מיטב היצרנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>